Un taller per aprendre a potenciar la imatge de la botiga, treure profit de cada racó d’exposició, ajudar als clients amb tècnica visual i fer una tria ràpida, conceptualitzar amb una temàtica per impactar cada temporada, dotar al participant dels coneixements de materials per creacions atractives.

Continguts:

  • Puc seduir els clients amb una bona decoració?
  • Quin atrezzo puc realitzar per guarnir els aparadors?
  • Menys és més: Faig que trobin els productes de desig
  • Per on vull que passin els ulls del meu client? Distribueixo per zones i nivells
  • Glorifico les composicions dels productes
  • Influència dels 5 sentits a l’establiment

Format: virtual a través de videoconferència Zoom

Sessions: el 28 i el 29 d’abril, de 14.45 a 16.45 h

Inscripcions en aquest formulari

Entradas Relacionadas
Work Experience

Des del dia 4 fins al 13 de maig s’obre la convocatòria per a la contractació d’una quarantena de joves durant l’estiu en dos programes ocupacionals Read more

PLATAFORMA ONLINE PER ALS MERCATS MUNICIPALS

Els mercats municipals del Centre i de les Planes han posat en marxa una nova plataforma de compra on line que permet adquirir productes dels Read more

Accelera el Creixement 2021 – inscripció fins al 7 de juny

Accelera el Creixement El programa d’acceleració empresarial de la província de Barcelona És un programa impulsat per PIMEC i la Diputació de Barcelona que Read more

7/4/21 Formació Empresarial; Analítica de costos directes i indirectes

Saber com calcular els costos de l’elaboració d’un producte o de la prestació d’un servei, uns coneixements conceptuals bàsics de Read more