Un taller per aprendre a potenciar la imatge de la botiga, treure profit de cada racó d’exposició, ajudar als clients amb tècnica visual i fer una tria ràpida, conceptualitzar amb una temàtica per impactar cada temporada, dotar al participant dels coneixements de materials per creacions atractives.

Continguts:

  • Puc seduir els clients amb una bona decoració?
  • Quin atrezzo puc realitzar per guarnir els aparadors?
  • Menys és més: Faig que trobin els productes de desig
  • Per on vull que passin els ulls del meu client? Distribueixo per zones i nivells
  • Glorifico les composicions dels productes
  • Influència dels 5 sentits a l’establiment

Format: virtual a través de videoconferència Zoom

Sessions: el 28 i el 29 d’abril, de 14.45 a 16.45 h

Inscripcions en aquest formulari

Entradas Relacionadas
WEBINAR | QUÈ ÉS CLAU PER TENIR UNA BONA AUTOESTIMA?

En aquest curs reflexionarem sobre què és l’autoestima, quin paper té aquesta en la manera com ens enfrontem als reptes Read more

Vols ser Instagramer, youtuber professional? Informa’t requisits

DATA: 22 d' octubre De 09:30 a 13.30 h Modalitat: Online Objectius: Les persones que col•laboren en xarxes socials sota Read more

Taller recerca de feina: Sortides laborals de…

Objectius Conèixer les sortides laborals de cada professió i les vies d’accés a les oportunitats laborals específiques Conèixer les sortides Read more

Procediment per prorrogar els ERTO vigents a 30 de setembre, força major o de causes ETOP, des de l’ 1 de novembre fins al 28 de febrer

Les empreses podran sol·licitar la pròrroga d’ERTO fins al 28 de febrer de 2022, d'acord amb el que estableix el Read more