Coneixerem diverses eines que faciliten tenir la informació sempre accessible, treballar en línia i des de qualsevol lloc (Google Drive, Microsoft 365, Dropbox, TRELLO, etc.). Eines que ens poden ajudar a teletreballar i a treballar en equip de forma remota.

Continguts:

  • Guardar arxius i documents al núvol
  • Google Drive, Dropbox, OneDrive
  • Treball en equip amb documents al núvol
  • Guardar informació per llegir més tard
  • Notes sempre a mà
  • Aspectes a tenir en compte

Destinataris: Persones emprenedores i empreses que necessiten organitzar teletreball, treball col·laboratiu o treballar des de qualsevol lloc. No són necessaris coneixements previs.

Data: 30/03/21

Format: virtual

Inscripcions en aquest formulari

Entradas Relacionadas
Ofertes de feina

Us informem que els Plans d'Ocupació del programa Treball als Barris, s'estan gestionant des de l'oficina del Servei d'Ocupació de Read more

Noves línies d’ ajuts de la Generalitat per a autònoms, petites empreses, microempreses i cooperatives en situació d’ERTO

1-Inscripció prèvia als ajuts extraordinaris de manteniment de l’ activitat econòmica de persones autònomes enfront la COVID-19. (A PARTIR DEL Read more

Nou Webinar per al comerç: Estratègies i eines per la gestió de les Xarxes Socials

Veurem diverses estratègies i eines que poden ajudar en la gestió de les xarxes socials d'un establiment comercial. Continguts: Publicar i Read more

Nou Curs de Formació Empresarial

Sembla que treballar a casa sigui el somni de moltes persones, però també s'ha de saber posar ordre en la Read more