Coneixerem diverses eines que faciliten tenir la informació sempre accessible, treballar en línia i des de qualsevol lloc (Google Drive, Microsoft 365, Dropbox, TRELLO, etc.). Eines que ens poden ajudar a teletreballar i a treballar en equip de forma remota.

Continguts:

  • Guardar arxius i documents al núvol
  • Google Drive, Dropbox, OneDrive
  • Treball en equip amb documents al núvol
  • Guardar informació per llegir més tard
  • Notes sempre a mà
  • Aspectes a tenir en compte

Destinataris: Persones emprenedores i empreses que necessiten organitzar teletreball, treball col·laboratiu o treballar des de qualsevol lloc. No són necessaris coneixements previs.

Data: 30/03/21

Format: virtual

Inscripcions en aquest formulari

Entradas Relacionadas
Work Experience

Des del dia 4 fins al 13 de maig s’obre la convocatòria per a la contractació d’una quarantena de joves durant l’estiu en dos programes ocupacionals Read more

PLATAFORMA ONLINE PER ALS MERCATS MUNICIPALS

Els mercats municipals del Centre i de les Planes han posat en marxa una nova plataforma de compra on line que permet adquirir productes dels Read more

Dates: 28 i 29 d’abril – Formació per al comerç “Una botiga que enamora”

Un taller per aprendre a potenciar la imatge de la botiga, treure profit de cada racó d’exposició, ajudar als clients Read more

Accelera el Creixement 2021 – inscripció fins al 7 de juny

Accelera el Creixement El programa d’acceleració empresarial de la província de Barcelona És un programa impulsat per PIMEC i la Diputació de Barcelona que Read more