Descobrirem eines i recursos per fer reunions virtuals o classes en directe, així com consells per organitzar-les.

Ja sigui que t’has de reunir amb clients, treballadors o oferir una classe o activitat en directe, aquestes eines t’ho posaran fàcil. Veurem també alguns consells per planificar aquestes sessions i que siguin efectives.

Continguts

  • Planificació prèvia
  • Formats de reunions i webinars
  • Eines
  • Millorar l’entorn
  • Metodologies i recursos

Destinataris: Persones emprenedores i empreses que vulguin conèixer eines per realitzar reunions virtuals o classes i activitats. No són necessaris coneixements previs

Formadora: Mar Cots (Ciberteka)

Format: virtual

Inscripcions en aquest formulari

 

 

Entradas Relacionadas
XII FÒRUM EMPRESARIAL DE SANT JOAN DESPI – 9 de novembre de 2022

Demà dia 9 de novembre, celebrarem la XII edició del Fòrum empresarial de Sant Joan Despí amb la conferència (Agenda Read more

XI EDICIÓ FÒRUM ANUAL DE COMERÇ 2021

Avui dia 29 de Novembre de 2021, de 14:00 h a 16:30 h al C.C Mercè Rodoreda - Sala Aloma. Read more

Work Experience

Des del dia 4 fins al 13 de maig s’obre la convocatòria per a la contractació d’una quarantena de joves durant l’estiu en dos programes ocupacionals Read more

WEBINAR | QUÈ ÉS CLAU PER TENIR UNA BONA AUTOESTIMA?

En aquest curs reflexionarem sobre què és l’autoestima, quin paper té aquesta en la manera com ens enfrontem als reptes Read more