Descobrirem eines i recursos per fer reunions virtuals o classes en directe, així com consells per organitzar-les.

Ja sigui que t’has de reunir amb clients, treballadors o oferir una classe o activitat en directe, aquestes eines t’ho posaran fàcil. Veurem també alguns consells per planificar aquestes sessions i que siguin efectives.

Continguts

  • Planificació prèvia
  • Formats de reunions i webinars
  • Eines
  • Millorar l’entorn
  • Metodologies i recursos

Destinataris: Persones emprenedores i empreses que vulguin conèixer eines per realitzar reunions virtuals o classes i activitats. No són necessaris coneixements previs

Formadora: Mar Cots (Ciberteka)

Format: virtual

Inscripcions en aquest formulari

 

 

Entradas Relacionadas
Work Experience

Des del dia 4 fins al 13 de maig s’obre la convocatòria per a la contractació d’una quarantena de joves durant l’estiu en dos programes ocupacionals Read more

PLATAFORMA ONLINE PER ALS MERCATS MUNICIPALS

Els mercats municipals del Centre i de les Planes han posat en marxa una nova plataforma de compra on line que permet adquirir productes dels Read more

Dates: 28 i 29 d’abril – Formació per al comerç “Una botiga que enamora”

Un taller per aprendre a potenciar la imatge de la botiga, treure profit de cada racó d’exposició, ajudar als clients Read more

Accelera el Creixement 2021 – inscripció fins al 7 de juny

Accelera el Creixement El programa d’acceleració empresarial de la província de Barcelona És un programa impulsat per PIMEC i la Diputació de Barcelona que Read more