Al setembre vam tenir una conversa interessant amb la  Silvia Castillo Padilla sobre l’ús de LinkedIn com a eina per treballar el #networking i la #marcapersonal.

És essencial tenir un perfil complet a LinkedIn, però no es suficient. Necessiem crear una xarxa de contactes afins als nostres interessos i a la vegada, aportar contingut i treballar la nosta marca personal.

Davant X professionals per a un mateix lloc de treball, no totes les persones som iguals. Bé, si compleixes amb el perfil. Quñe et fa diferent?  Quin es el valor afegit que pots aportar?

Una manera de traballar  la marca personal a LinkedIn es fer publicacions i comentar a publicacions d’altres. Pensa en quin es el teu públic objectiu i el missatge que vols transmetre. Qué t’interessa transmetre. Què t’interessa que els demès puguin conèixer de tú?

Us deixem una infografia molt complerta que hem trobat per treballar la marca personal.

Entradas Relacionadas
Google Maps permet donar visibilitat al teu negoci

Google Maps, es un servei gratuït de geolocalització utilitzat per milers. T’expliquem pas a pas com afegir el teu establiment Read more

Elevator Pich

Seguro que has oído hablar del #elevatorpich pero es posible que no sepas por dónde empezar para preparar el tuyo. Se trata Read more

Idiomas