Al setembre vam tenir una conversa interessant amb la  Silvia Castillo Padilla sobre l’ús de LinkedIn com a eina per treballar el #networking i la #marcapersonal.

És essencial tenir un perfil complet a LinkedIn, però no es suficient. Necessiem crear una xarxa de contactes afins als nostres interessos i a la vegada, aportar contingut i treballar la nosta marca personal.

Davant X professionals per a un mateix lloc de treball, no totes les persones som iguals. Bé, si compleixes amb el perfil. Quñe et fa diferent?  Quin es el valor afegit que pots aportar?

Una manera de traballar  la marca personal a LinkedIn es fer publicacions i comentar a publicacions d’altres. Pensa en quin es el teu públic objectiu i el missatge que vols transmetre. Qué t’interessa transmetre. Què t’interessa que els demès puguin conèixer de tú?

Us deixem una infografia molt complerta que hem trobat per treballar la marca personal.

Entradas Relacionadas
XII FÒRUM EMPRESARIAL DE SANT JOAN DESPI – 9 de novembre de 2022

Demà dia 9 de novembre, celebrarem la XII edició del Fòrum empresarial de Sant Joan Despí amb la conferència (Agenda Read more

XI EDICIÓ FÒRUM ANUAL DE COMERÇ 2021

Avui dia 29 de Novembre de 2021, de 14:00 h a 16:30 h al C.C Mercè Rodoreda - Sala Aloma. Read more

Work Experience

Des del dia 4 fins al 13 de maig s’obre la convocatòria per a la contractació d’una quarantena de joves durant l’estiu en dos programes ocupacionals Read more

WEBINAR | QUÈ ÉS CLAU PER TENIR UNA BONA AUTOESTIMA?

En aquest curs reflexionarem sobre què és l’autoestima, quin paper té aquesta en la manera com ens enfrontem als reptes Read more