Al setembre vam tenir una conversa interessant amb la  Silvia Castillo Padilla sobre l’ús de LinkedIn com a eina per treballar el #networking i la #marcapersonal.

És essencial tenir un perfil complet a LinkedIn, però no es suficient. Necessiem crear una xarxa de contactes afins als nostres interessos i a la vegada, aportar contingut i treballar la nosta marca personal.

Davant X professionals per a un mateix lloc de treball, no totes les persones som iguals. Bé, si compleixes amb el perfil. Quñe et fa diferent?  Quin es el valor afegit que pots aportar?

Una manera de traballar  la marca personal a LinkedIn es fer publicacions i comentar a publicacions d’altres. Pensa en quin es el teu públic objectiu i el missatge que vols transmetre. Qué t’interessa transmetre. Què t’interessa que els demès puguin conèixer de tú?

Us deixem una infografia molt complerta que hem trobat per treballar la marca personal.

Entradas Relacionadas
Trencar la bretxa digital

Un equip de gent jove recorre aquest estiu els carrers i places de Sant Joan Despí per ensenyar a la gent gran de la ciutat a utilitzar el telèfon Read more

Subvencions 2022 – Comerç i Serveis (Gencat)

Presentació de sol·licituds: des de les 9:00 hores del dia 16 de juny de 2022 fins a les 14:00 hores Read more

SANT’S MARKET 11 DE JUNY

El dissabte 11 de juny el parc de Torreblanca acollirà la quarta edició del Sant's Market, un mercat a l'aire lliure que aplegarà una cinquantena Read more

PLANS D’OCUPACIÓ 2022-SEGONA CONVOCATÒRIA

PLANS D'OCUPACIÓ 2022-SEGONA CONVOCATÒRIA És objecte d’aquesta convocatòria la selecció de diferents perfils professionals per a cobrir 32 llocs de Read more