Al setembre vam tenir una conversa interessant amb la  Silvia Castillo Padilla sobre l’ús de LinkedIn com a eina per treballar el #networking i la #marcapersonal.

És essencial tenir un perfil complet a LinkedIn, però no es suficient. Necessiem crear una xarxa de contactes afins als nostres interessos i a la vegada, aportar contingut i treballar la nosta marca personal.

Davant X professionals per a un mateix lloc de treball, no totes les persones som iguals. Bé, si compleixes amb el perfil. Quñe et fa diferent?  Quin es el valor afegit que pots aportar?

Una manera de traballar  la marca personal a LinkedIn es fer publicacions i comentar a publicacions d’altres. Pensa en quin es el teu públic objectiu i el missatge que vols transmetre. Qué t’interessa transmetre. Què t’interessa que els demès puguin conèixer de tú?

Us deixem una infografia molt complerta que hem trobat per treballar la marca personal.

Entradas Relacionadas
Ofertes de feina

Us informem que els Plans d'Ocupació del programa Treball als Barris, s'estan gestionant des de l'oficina del Servei d'Ocupació de Read more

Noves mesures contra la Covid-19 a partir del 8 de febrer

El govern de la Generalitat ha anunciat canvi en les restriccions a Catalunya. La millora en l’evolució de la pandèmia Read more

Noves línies d’ ajuts de la Generalitat per a autònoms, petites empreses, microempreses i cooperatives en situació d’ERTO

1-Inscripció prèvia als ajuts extraordinaris de manteniment de l’ activitat econòmica de persones autònomes enfront la COVID-19. (A PARTIR DEL Read more

Nou Webinar per al comerç: Estratègies i eines per la gestió de les Xarxes Socials

Veurem diverses estratègies i eines que poden ajudar en la gestió de les xarxes socials d'un establiment comercial. Continguts: Publicar i Read more