Al setembre vam tenir una conversa interessant amb la  Silvia Castillo Padilla sobre l’ús de LinkedIn com a eina per treballar el #networking i la #marcapersonal.

És essencial tenir un perfil complet a LinkedIn, però no es suficient. Necessiem crear una xarxa de contactes afins als nostres interessos i a la vegada, aportar contingut i treballar la nosta marca personal.

Davant X professionals per a un mateix lloc de treball, no totes les persones som iguals. Bé, si compleixes amb el perfil. Quñe et fa diferent?  Quin es el valor afegit que pots aportar?

Una manera de traballar  la marca personal a LinkedIn es fer publicacions i comentar a publicacions d’altres. Pensa en quin es el teu públic objectiu i el missatge que vols transmetre. Qué t’interessa transmetre. Què t’interessa que els demès puguin conèixer de tú?

Us deixem una infografia molt complerta que hem trobat per treballar la marca personal.

Entradas Relacionadas
Taller de LinkedIn (11/11/20)

El proper 11 de novembre realitzarem un taller sobre LinkedIn (online) de 9 a 12h.  Continguts: 1. El perfil a LinkedIn 2. El Read more

Subvencions per a la Restauració i Centres d’estètica i bellesa

El CCAM (Consorci Comerç Artesania i Moda) ha articulat una línia d'Ajuts adreçada a autònoms, pimes i microempreses dels sectors Read more

Programa ocupacional juvenil, Treballa al Nadal 2020- Vols treballar a l’Ajuntament?

L'Ajuntament de Sant Joan Despí ha obert la inscripció al programa ocupacional Treballa al Nadal, que està adreçat a joves estudiants de la ciutat. Els Read more

Networking per a dones emprenedores

L'objectiu d'aquest Networking és crear xarxa entre les dones participants per potenciar la relació Read more