Aprendrem a interactuar amb l’entorn 2.0 per crear una marca personal potent donant una impressió positiva a l’entrevistador/a.

Continguts

  • Àmbit de posicionament
  • Objectius a aconseguir
  • Diagnòstic
  • Oferta professional
  • Descobrir i gestionar percepcions
  • Generar confiança
  • Diferenciació
  • Comunicació
  • Estratègia i implementació
  • Control i revisió

La metodologia de treball és molt pràctica i centrada en el model de Kolb.

​A càrrec de: Ferran Tucoach

Sessions: 11, 12 i 13 de maig (de 10 a 13.20 h)

Format: virtual a través de videoconferència Zoom

Destinataris: Persones en cerca de feina amb interès en crear una marca personal que mostri tot el seu potencial

Inscripcions en el següent formulari

Entradas Relacionadas
Trencar la bretxa digital

Un equip de gent jove recorre aquest estiu els carrers i places de Sant Joan Despí per ensenyar a la gent gran de la ciutat a utilitzar el telèfon Read more

Subvencions 2022 – Comerç i Serveis (Gencat)

Presentació de sol·licituds: des de les 9:00 hores del dia 16 de juny de 2022 fins a les 14:00 hores Read more

SANT’S MARKET 11 DE JUNY

El dissabte 11 de juny el parc de Torreblanca acollirà la quarta edició del Sant's Market, un mercat a l'aire lliure que aplegarà una cinquantena Read more

PLANS D’OCUPACIÓ 2022-SEGONA CONVOCATÒRIA

PLANS D'OCUPACIÓ 2022-SEGONA CONVOCATÒRIA És objecte d’aquesta convocatòria la selecció de diferents perfils professionals per a cobrir 32 llocs de Read more