Aprendrem a interactuar amb l’entorn 2.0 per crear una marca personal potent donant una impressió positiva a l’entrevistador/a.

Continguts

  • Àmbit de posicionament
  • Objectius a aconseguir
  • Diagnòstic
  • Oferta professional
  • Descobrir i gestionar percepcions
  • Generar confiança
  • Diferenciació
  • Comunicació
  • Estratègia i implementació
  • Control i revisió

La metodologia de treball és molt pràctica i centrada en el model de Kolb.

​A càrrec de: Ferran Tucoach

Sessions: 11, 12 i 13 de maig (de 10 a 13.20 h)

Format: virtual a través de videoconferència Zoom

Destinataris: Persones en cerca de feina amb interès en crear una marca personal que mostri tot el seu potencial

Inscripcions en el següent formulari

Entradas Relacionadas
XII FÒRUM EMPRESARIAL DE SANT JOAN DESPI – 9 de novembre de 2022

Demà dia 9 de novembre, celebrarem la XII edició del Fòrum empresarial de Sant Joan Despí amb la conferència (Agenda Read more

XI EDICIÓ FÒRUM ANUAL DE COMERÇ 2021

Avui dia 29 de Novembre de 2021, de 14:00 h a 16:30 h al C.C Mercè Rodoreda - Sala Aloma. Read more

Work Experience

Des del dia 4 fins al 13 de maig s’obre la convocatòria per a la contractació d’una quarantena de joves durant l’estiu en dos programes ocupacionals Read more

WEBINAR | QUÈ ÉS CLAU PER TENIR UNA BONA AUTOESTIMA?

En aquest curs reflexionarem sobre què és l’autoestima, quin paper té aquesta en la manera com ens enfrontem als reptes Read more