Aprendrem a interactuar amb l’entorn 2.0 per crear una marca personal potent donant una impressió positiva a l’entrevistador/a.

Continguts

  • Àmbit de posicionament
  • Objectius a aconseguir
  • Diagnòstic
  • Oferta professional
  • Descobrir i gestionar percepcions
  • Generar confiança
  • Diferenciació
  • Comunicació
  • Estratègia i implementació
  • Control i revisió

La metodologia de treball és molt pràctica i centrada en el model de Kolb.

​A càrrec de: Ferran Tucoach

Sessions: 11, 12 i 13 de maig (de 10 a 13.20 h)

Format: virtual a través de videoconferència Zoom

Destinataris: Persones en cerca de feina amb interès en crear una marca personal que mostri tot el seu potencial

Inscripcions en el següent formulari

Entradas Relacionadas
Work Experience

Des del dia 4 fins al 13 de maig s’obre la convocatòria per a la contractació d’una quarantena de joves durant l’estiu en dos programes ocupacionals Read more

PLATAFORMA ONLINE PER ALS MERCATS MUNICIPALS

Els mercats municipals del Centre i de les Planes han posat en marxa una nova plataforma de compra on line que permet adquirir productes dels Read more

Dates: 28 i 29 d’abril – Formació per al comerç “Una botiga que enamora”

Un taller per aprendre a potenciar la imatge de la botiga, treure profit de cada racó d’exposició, ajudar als clients Read more

Accelera el Creixement 2021 – inscripció fins al 7 de juny

Accelera el Creixement El programa d’acceleració empresarial de la província de Barcelona És un programa impulsat per PIMEC i la Diputació de Barcelona que Read more