Aprendrem a interactuar amb l’entorn 2.0 per crear una marca personal potent donant una impressió positiva a l’entrevistador/a.

Continguts

  • Àmbit de posicionament
  • Objectius a aconseguir
  • Diagnòstic
  • Oferta professional
  • Descobrir i gestionar percepcions
  • Generar confiança
  • Diferenciació
  • Comunicació
  • Estratègia i implementació
  • Control i revisió

La metodologia de treball és molt pràctica i centrada en el model de Kolb.

​A càrrec de: Ferran Tucoach

Sessions: 11, 12 i 13 de maig (de 10 a 13.20 h)

Format: virtual a través de videoconferència Zoom

Destinataris: Persones en cerca de feina amb interès en crear una marca personal que mostri tot el seu potencial

Inscripcions en el següent formulari

Entradas Relacionadas
WEBINAR | QUÈ ÉS CLAU PER TENIR UNA BONA AUTOESTIMA?

En aquest curs reflexionarem sobre què és l’autoestima, quin paper té aquesta en la manera com ens enfrontem als reptes Read more

Vols ser Instagramer, youtuber professional? Informa’t requisits

DATA: 22 d' octubre De 09:30 a 13.30 h Modalitat: Online Objectius: Les persones que col•laboren en xarxes socials sota Read more

Taller recerca de feina: Sortides laborals de…

Objectius Conèixer les sortides laborals de cada professió i les vies d’accés a les oportunitats laborals específiques Conèixer les sortides Read more

Procediment per prorrogar els ERTO vigents a 30 de setembre, força major o de causes ETOP, des de l’ 1 de novembre fins al 28 de febrer

Les empreses podran sol·licitar la pròrroga d’ERTO fins al 28 de febrer de 2022, d'acord amb el que estableix el Read more