Aprendrem a interactuar amb l’entorn 2.0 per crear una marca personal potent donant una impressió positiva a l’entrevistador/a.

Continguts

  • Àmbit de posicionament
  • Objectius a aconseguir
  • Diagnòstic
  • Oferta professional
  • Descobrir i gestionar percepcions
  • Generar confiança
  • Diferenciació
  • Comunicació
  • Estratègia i implementació
  • Control i revisió

La metodologia de treball és molt pràctica i centrada en el model de Kolb.

​A càrrec de: Ferran Tucoach

Sessions: 11, 12 i 13 de maig (de 10 a 13.20 h)

Format: virtual a través de videoconferència Zoom

Destinataris: Persones en cerca de feina amb interès en crear una marca personal que mostri tot el seu potencial

Inscripcions en el següent formulari

Entradas Relacionadas
Work Experience

Des del dia 4 fins al 13 de maig s’obre la convocatòria per a la contractació d’una quarantena de joves durant l’estiu en dos programes ocupacionals Read more

PLATAFORMA ONLINE PER ALS MERCATS MUNICIPALS

Els mercats municipals del Centre i de les Planes han posat en marxa una nova plataforma de compra on line que permet adquirir productes dels Read more

Les nits de Juliol

Tornen les nits de juliol amb moltes activitats per endavant! Aquest any, acompanyem les nits amb una oferta gastronòmica ideal Read more

Dates: 28 i 29 d’abril – Formació per al comerç “Una botiga que enamora”

Un taller per aprendre a potenciar la imatge de la botiga, treure profit de cada racó d’exposició, ajudar als clients Read more